راهنمای خرید شیلنگ خودرو

شیلنگ بنزین

راهنمای خرید شیلنگ خودرو

هنگامی‌ که قصد خرید شیلنگ خودرو را دارید باید چند نکته کاربردی و ضروری را در نظر بگیرید. با رعایت نکات مهم در خرید شیلنگ هیدرولیک خرید شیلنگ چهارگانه باک بنزین و خرید سایر شیلنگ‌های خودرو می‌توانید انتخابی مناسب انجام دهید.

بست فلزی تایوان چه ویژگی هایی دارد؟

استحکام و مقاومت

بسته به مکان نصب شیلنگ خودرو باید گزینه‌ای انتخاب کنید که از مقاومت کافی برخوردار باشد. به‌ عنوان مثال شیلنگ باک انژکتور با توجه به این‌که فشارهای زیادی را تحمل می‌کند باید از بالاترین استاندارد برای ساخت خود بهره‌ مند شود. در طرف مقابل شیلنگ پمپ هیدرولیک نیز باید با کیفیت بالا مورد تولید قرار گیرد. هر کدام از شیلنگ‌ها دارای مقاومت متفاوتی هستند.

معرفی بست دوقلوی کیپر

تاریخ مصرف

هنگام خرید شیلنگ خودرو متوجه می‌شوید بر روی اغلب آن‌ ها تاریخ تولید و انقضا درج شده‌ است. شرایطی که نشان می‌دهد تاریخ مصرف شیلنگ خودرو اهمیت بالایی دارد. سعی کنید هنگام خرید این قطعات کاربردی محصولی را انتخاب کنید که تاریخ انقضای زیادی داشته باشند.

شیلنگ بنزین
شیلنگ بنزین

دما

یکی دیگر از مهم‌ترین فاکتورها برای تهیه انواع شیلنگ خودرو، بررسی پارامتری به نام دما است. با توجه به مکان قرارگیری شیلنگ سعی کنید محصولی انتخاب نمایید که در برابر حرارت بتواند مقاوم باشد. طبیعی است نوع مواد اولیه ای که برای ساخت شیلنگ‌ ها به کار گرفته می‌شود در بالا بردن استحکام آن‌ها تاثیر فراوان دارد.

معرفی شیلنگ باد

تحمل فشار

یکی دیگر از موارد تأثیرگذار و مهم برای خرید شیلنگ خودرو، بررسی تحمل فشار توسط آن‌ ها است. در حالت کلی شیلنگ‌ ها باید به شکلی طراحی شوند که در برابر فشارهای تحمیلی مقاوم باشند. چنانچه استاندارد کافی برای ساخت این محصولات به کار گرفته نشود، به‌ مرور زمان متوجه کاهش مقاومت آن‌ها و در نتیجه از هم‌ گسیختگی شیلنگ‌ ها می‌ شوید.

ضریب اصطکاک

در کنار این‌ که برای خرید شیلنگ خودرو باید موارد مختلف بیان‌ شده را در نظر بگیرید، ضریب اصطکاک نیز حائز اهمیت است. با توجه به مسیر اصطکاک می‌توان برای انتخاب این‌ گونه قطعات اقدام نمود. شیلنگ هایی که دارای ضریب اصطکاک پایین‌ تری هستند، قدرت گردش سیالات را افزایش می‌دهند.

تفاوت هر شیلنگ خودرو

ویژگی‌ های هر شیلنگ خودرو متفاوت هستند. در حین خرید این قطعات باید شرایط کار و نصب آن‌ ها را در نظر بگیرید. علاوه‌ بر این با توجه به نوع خودروها، برای تولید شیلنگ‌ های آن‌ها نیز موارد مختلفی در نظر گرفته می‌شوند. در کنار شکل ظاهری و نحوه قرارگیری شیلنگ‌ ها، مقاومت این محصولات نیز با توجه به مکان نصب می‌تواند متفاوت باشد. علاوه‌ بر این، قطر دهانه و ضخامت از دیگر مواردی هستند که در شیلنگ‌ های خودرو تفاوت هایی دارند.

aaligoli
درباره ما
ارسال دیدگاه