انواع شیلنگ باد از نظر کاربرد

شیلنگ باد

شیلنگ باد

شیلنگ باد یکی از با اهمیت ترین لوازم در تجهیزات بادی است. شیلنگ باد عنصر اصلی اتصال بین کمپرسور یا پمپ هوا و وسیله بادی م ی‌باشد. انتخاب شیلنگ باد مناسب بسیار مهم است تا عملکرد بهینه و بدون مشکلات اجرایی داشته باشد.

جهت خرید انواع شیلنگ های باد می توانید با خیالی آسوده در سایت بست کالا خرید خود را انجام بدهید.

شیلنگ باد یکی از تجهیزاتی است که در جهت انتقال هوای فشرده داخل کمپرسور به ابزارهای بادی مورد استفاده قرار میگیرد. انتخاب شیلنگ باد باید با توجه به DB مصرف ابزار صورت گیرد. برای استفاده درست از ابزارآلات بادی باید این شیلنگ ها را در ضخامت و قطرهای مناسب تهیه نمایید. شیلنگ های باد در ابعاد و مدل های متنوعی تولید و به بازار عرضه میشوند و در هنگام انتخاب با هیچ محدودیتی مواجه نخواهید شد. لازم به ذکر است که اندازه طولی این شیلنگ ها به علت افت فشار نباید از 10 متر کمتر یا از 15 متر بیشتر باشد. در غیر این صورت ابزار مورد نظر با افت قدرت شدیدی رو به رو خواهد شد. اولین چیزی که باید در نظر داشته باشید، جنس شیلنگ باد است. بیشتر شیلنگ‌های باد از پلی‌اتیلن یا پلی‌یورتان ساخته می‌شوند که مقاومت بالایی در برابر فشار و سایش دارند. همچنین باید اندازه مناسب شیلنگ را برای وسیله بادی خود انتخاب کنید تا هوا به طور کافی و به درستی منتقل شود. همچنین مهم است که شیلنگ دارای اتصالات مناسب باشد. اتصالات باید محکم و بدون نشت هوا باشند تا عملکرد بهتری داشته باشند. قبل از خرید، قیمت‌ها را مقایسه کرده و از کیفیت شیلنگ مطمین شوید.

بست فلزی تایوان چه ویژگی هایی دارد؟

انواع شیلنگ باد از لحاظ جنس

در این بخش به معرفی انواع شیلنگ باد میپردازیم

شیلنگ هیبریدی

شیلنگ هیبریدی به عنوان یکی از بهترین مدل های این شیلنگ ها به شمار میرود که از کیفیت زیادی برخوردار است.این محصول در دمای سرد نیز انعطاف پذیری بالایی از خود نشان میدهد و به سادگی دچار پیچ خوردگی نمیشود.

شیلنگ پلی‌اورتان

این مدل نیز به دلیل کیفیت بالایی که دارد توانسته به فروش زیادی دست پیدا کند.شیلنگ باد پلی اورتان به عنوان یک گزینه همه کاره شناخته میشود و وزن آن کمتر از مدل های هیبریدی است. این محصول میتواند در بیشتر دماهای کاری انعطاف پذیر باقی بماند.

شیلنگ پی وی سی

شیلنگ پی وی سی در برابر سایش مقاومت خوبی از خود نشان میدهد و به عنوان یک گزینه مقرون به صرفه محسوب میشود.این شیلنگ به اندازه مدل های قبلی انعطاف پذیر نیست اما برای کار در هوای گرم گزینه مناسبی به شمار میرود.

معرفی بست دوقلوی کیپر

انواع شیلنگ باد از نظر کاربرد

در این بخش انواع شیلنگ باد را از نظر کاربرد بررسی میکنیم

شیلنگ باد فنری

شیلنگ باد فنری یکی از مدل های بسیاری کاربردی و پرفروش این شیلنگ ها به شمار میرود که به کمپرسورهای هوا وصل میگردد. قطر این محصول میتواند بسیار متفاوت باشد و انتخاب متریال مناسب برای ساخت آن نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است. کوپلینک استفاده شده در این شیلنگ ها باعث افزایش کیفیت آن ها میشود. این محصولات از دوام و مقاوت زیادی برخوردار هستند و عموما وزن سبکی دارند.

شیلنگ باد فشار قوی

این محصول در دو نوع نرم و خشک در بازار موجود است و قادر است فشار کاری در حدود 10 بار را تحمل کند البته لازم به ذکر است که این شیلنگ ها میتوانند فشارهای بالاتری را نیز تحمل کنند.

مزایای استفاده از شیلنگ باد

استفاده از این شیلنگ های کاربردی دارای مزایای بسیاری است که در ادامه مهم ترین آن ها را ذکر میکنیم: استفاده از متریال با کیفیت در ساخت طول عمر زیاد استفاده آسان نصب راحت قیمت مناسب تولید شده در قطرهای مختلف بدون نیاز به سرویس یا نگهداری خاص وزن سبک حمل و نقل آسان طراحی ساده و قدرتمند

شیلنگ باد

کاربرد شیلنگ باد

در این بخش انواع شیلنگ باد را از نظر کاربرد هایی که دارند بررسی میکنیم

لوله کشی کارگاهی

در کارگاه های صنعتی به اتصالات مختلفی نیاز است که برای انجام این تنظیمات غالبا از یک سیستم لوله کشی صلب بهره میبرند تا در برابر ضربه ها یا سوراخ شدن از آن ها محافظت شود. یکی از تجهیزاتی که در این زمینه میتواند سودمند عمل کند شیلنگ باد است.

معرفی شیلنگ بنزین

خطوط تامین هوا

در جهت تامین هوای موقت یا متحرک نیز میتوان از این شیلنگ ها استفاده کرد.این محصولات به دلیل انعطاف پذیری بالا و سهولت در نصب یکی از بهترین گزینه ها در این زمینه به شمار میروند.

تامین هوا برای قطعات

از دیگر موارد استفاده از این محصولات میتوان به تامین هوا برای قطعات مختلف اشاره کرد.این تجهیزات میتوانند از طریق اتصالات به خطوط اصلی تامین هوا متصل گردند.

نکات مهم خرید شیلنگ باد

نکات بسیاری هستند که در زمان خرید شیلنگ باد باید به آن ها توجه کنید که مهم ترین این نکات عبارتند از:

قطر داخلی

تعیین قطر شیلنگ در مشخص کردن میزان هوای فشرده نقش مهمی دارد.اگر قطر داخلی بیش از اندازه کوچک باشد باعث خفه شدن جریان میشود این موضوع موجب میشود که فشار نیز کاهش پیدا کند و در انتها عمر شیلنگ نیز کم شود.در مقابل قطر بیش از حد نیز باعث میشود که هزینه ها افزایش پیدا کند.

طول

شیلنگ های باد در طول های مختلفی در بازار وجود دارند که باید بر اساس استفاده ای که دارید طول مناسب آن ها را انتخاب کنید.

فشار کاری

پیش از اقدام به خرید باید اطمینان حاصل کنید که این شیلنگ ها در فشاری کمتراز حداکثر فشاری کاری خود عمل میکنند.

خرید و قیمت شیلنگ باد

اگر شما به دنبال خرید شیلنگ باد هستید ، می‌توانید این محصول را از فروشگاه معتبر بست کالا تهیه کنید همچنین شما میتوانید جهت خرید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل فرمائید و یا به صورت اینترنتی اقدام به ثبت سفارش نمایید.

aaligoli
درباره ما
ارسال دیدگاه