شلنگ باد (شلنگ کمپرسور باد) چیست؟

شیلنگ باد

شلنگ باد (شلنگ کمپرسور باد) چیست؟

زمانی که دستگاه کمپرسور هوا را متراکم می کند، این هوای فشرده شده و پرفشار از طریق شلنگ کمپرسور باد به جایی که مورد نیاز است انتقال داده می شود. در واقع شیلنگ پمپ باد وظیفه انتقال هوای متراکمی که در دستگاه تولید می شود را دارد.

انواع شیلنگ پمپ باد

شیلنگ کمپرسور باد در ابعاد و طرح های مختلفی ساخته می شود و برای انواع دستگاه های پماما به طور کلی دو نوع شیلنگ کمپرسور هوا در دو نوع عادی و فنری تولید می شود که هر کدام از آن ها با توجه به نیاز شخص یا شرایط محیط، مورد استفاده قرار می گیرند. شلنگ های عادی قابلیت پییچده شدن و باز و بسته کردن را ندارند اما شلنگ پمپ باد که حالت فنری دارند به خاطر وجود فنر از انعطاف پذیری بالایی برخوردارند.

معرفی بست دوقلوی کیپر

1. درایر تبریدی 6/5 متر مکعب با کیفیت بالا

درایر تبریدی 6/5 متر مکعب یکی از محصولات خوب این مدل می باشد که دارای ظرفیت 65 هزار لیتریم می باشد.

2. درایر تبریدی 2.5 متر مکعبی بست کالا

درایر تبریدی 2.5 متر مکعبی هم کمترین و آخرین مدل از خشک کن های تبریدی بست کالا می باشد که می توانید آن را تهیه کنید.

شیلنگ باد
شیلنگ باد

3. درایر تبریدی 3.5 متر مکعبی

درایر تبریدی 3.5 متر مکعبی یکی دیگر از پیشنهادها برای خرید اصل جنس می باشد.

بست فلزی تایوان چه ویژگی هایی دارد؟

عوامل مهم در خرید شلنگ باد

برای اینکه بتوانید در هنگام خرید، مناسب ترین شلنگ کمپرسور را انتخاب کنید بهتر است فاکتورهایی در نظربگیرید تا با دقت و اطمینان بیشتر، بهترین شلنگ را برای کمپرسور خود تهیه کنید. در ادامه عوامل تاثیرگذاری که به خرید شما کمک می کند بیان شده است.

بررسی جنس شلنگ کمپرسور باد

برای خرید حتما باید توجه کنید چه جنسی برای کار شما بهتراست. به طور کلی شیلنگ مخصوص کمپرسور باد در سه جنس PVC، لاستیک و پلی اورتان تولید می شوند.

شیلنگ کمپرسور PVC، به دلیل وزن کم طرفداران زیادی دارد اما این نوع در انتقال هوای سرد پایین تر از 5درجه عملکرد خوبی ندارد.
نوعی از شیلنگ باد کمپرسور وجود دارد که از لاستیک تولید می شود. این مدل وزن بالایی دارد اما مقاومت خوبی داشته و دچار پیچ خوردگی نمی شود.
بهترین نوع شلنگ باد کمپرسور از پلی اورتان تولید می شود. این شلنگ ها انعطاف پذیری کم و وزن پایینی دارند. اما در عوض برای انتقال هوای پرفشار بسیار مناسب اند. لازم است بدانید شلنگ پمپ باد متری پلی اورتان در هوای خیلی سرد تا منفی سی درجه دچار مشکل نمی شوند.

بررسی طول و قطر شلنگ باد

در خرید شلنگ پمپ باد یا شیلنگ باد صنعتی در نظر داشته باشید طول شیلنگ مدنظر شما بیشتر از 15 نباشد مگر اینکه در شرایطی که مجبور به خرید شلنگ های بلند هستید. علت این است که هرچقدر طول شلنگ بیشتر شود افت فشار هوا در مسیر انتقال نیز بیشتر می شود. در انتخاب قطر شلنگ باید به دبی حجمی ابزار پنوماتیک دقت کنیم. هرچقدر دبی بالاتر باشد نیاز است قطر شلنگ پمپ باد نیز افزایش یابد.

قیمت شلنگ پمپ باد

قیمت شیلنگ باد کمپرسور با توجه به کشور سازنده و برند آن تعیین می شود. برند های KORFLEX و STA جزء بهترین برند های موجود در بازار هستند. قیمت این شلنگ ها به دلیل جنس باکیفیت و متراژ زیادی که دارند مقداری بالا است.

معرفی شیلنگ بنزین

جمع بندی

اگر بخواهیم طول عمر دستگاه پمپ باد را بالا ببریم باید در انتخاب لوازم یدکی دستگاه دقت کنیم. یکی از مهم ترین ابزار های مرتبط به دستگاه کمپرسور که کیفیت کار دستگاه را به شدت تحت تاثیر خود قرار می دهد، شلنگ پمپ باد است. این شلنگ درانواع مختلفی با ابعادی متفاوت وجود دارد که بهتر است در هنگام خرید جنس و متراژ را حتما مدنظر بگیرید، همچنین شما می توانید انواع شلنگ پمپ باد فندکی و غیره را از فروشگاه بست کالا خریداری کنید.

aaligoli
درباره ما
ارسال دیدگاه