انواع شیلنگ اب از نظر جنس

شیلنگ آب

انواع شیلنگ اب از نظر جنس

از معیار اصلی دیگر برای انتخاب دسته و نوع شیلنگ‌های اب ، مواد تشکیل دهنده و فرمولاسیون در تولید این محصولات است. شیلنگ اب عبارت است از:

شیلنگ اب پی وی سی

شیلنگ PVC به ارزانی و کیفیت بالا معروف است. برای دوام بیشنر از الیاف نخ بافته شده کمک می‌گیرند. این نوع شیلنگ به طور با قرار گرفتن چند لایه روی هم ساخته میشوند . خصوصیات های دیگر انعطاف پذیر و نرم بودن ، مقاومت در برابر اشعه‌های مضر مقاومت بالایی دارند. از جذابیت های دیگر میتوان تنوع رنگی بالای این محصولات را بیان کرد . ترکیب رنگی گسترده یکی از شاخصه این محصولات است چرا که در شلنگ هایی با جنس متفاوت نبود ترکیبات رنگی قابل مشاهده است.

بست فلزی تایوان چه ویژگی هایی دارد؟

شیلنگ لاستیکی

شلنگ آب لاستیکی سنگین است. در برابر ضربه مقاوم بوده اگرچه از انعطاف پذیری مناسبی برخوردار می‌باشد اما اگر به طور مداوم روی یک سطح کشیده شود، دچار خوردگی میشود.

شیلنگ اب پلی اورتان

این نوع شلنگ آب، سبک و مقداری سفت است. شلنگ پلی اورتان به معمول کششی تولید میشود . از کاربرد اصلی این محصول آبیاری آسان تر و راحت را میتوان بیان کرد.

 

راه‌های افزایش طول عمر شلنگ آب

برای انتقال مایعات تحت فشار و مواد شیمیایی از شیلنگ‌های صنعتی ومخصوص استفاده کنید.

از خم شدگی یا تاخوردگی در هنگام آبیاری پرهیز کنید.

از قرار گرفتن شیلنگ جلوی نور خورشید به صورت یکنواخت پرهیز کنید.

در فصول سرد سال از خالی شدن آب داخل شیلنگ اطمینان حاصل فرمایید .

معرفی بست دوقلوی کیپر

سایز شیلنگ آب

با توجه بر این که این محصول دارای تنوع بالایی در سایز ، متراژ و وزن میباشد با آگاهی از اطلاعات کلی ، انتخاب راحت تری را هنگام خرید داشته باشید.

شیلنگ اب سایز 1 اینچ 23 کیلوگرم

شلنگ آب 2 اینچ 10 کیلوگرم

شلنگ آب 3.4 اینچ 17 کیلوگرم

شلنگ اب 3 اینچ 20 کیلوگرم

شیلنگ آب
شیلنگ آب

پرفروش ترین شیلنگ‌های آب موجود

انتخاب شیلنگ خوب یکی از دشوار ترین انتخاب ها میان حجمی محصول مشابه میباشد . اما باید بسته به نوع کاری که لازمه انتخاب و خریداری کنیم . از جمله دسته بندی ها عبارت اند از : شیلنگ آب کشاورزی، صنعتی و فشار قوی.

از صفات یک شیلنگ مناسب میتوان به موارد زیر اشاره کرد .

ساخت با مواد درجه یک

کیفیت بالا

مقاوم در برابر اصطکاک بیرونی

قیمت مناسب

استفاده از قطعات کاربردیچ

تولید شده در شرایط مطلوب

شیلنگ باد چیست؟

قیمت شلنگ آب چقدره؟

قیمت شیلنگ اب به عوامل گوناگونی بستگی دارد . در زیر موارد موثر بر قیمت ذکر شده است .

برند، جنس ، مواد اولیه ، قطر، کاربرد، درجه کیفی مواد، اندازه و ابعاد شیلنگ نیز دیگر عوامل موثر هستند. هرچند که برند ها به دلیل عوامل نظیر اعتبار ، گواهی و موادی که استفاده میکنند ممکن است قیمت به نسبت بالاتری برخوردار باشند .

نکاتی برای خرید شلنگ آب

انتخاب شیلنگ با نداشتن اطلاع کافی انتخابی سخت و دشوار است ، اما در جهت راحت سازی انتخاب بهتر است نوع نیازمان را در نظر بگیریم .

امروزه راه های بسیاری برای خرید شیلنگ اب وجود دارد . از خدمات حضوری گرفته تا سایت های فروشگاهی . شما میتوانید با سرچ کردن شیلنگ مورد نیاز خود داخل اینترنت به راحتی اطلاعات مفیدی بدست اورید .

سایز شیلنگ های آب در بازار

سایز عامل اصلی دیگری در تایین شیلنگ میباشد . این محصول در سایز های مختلفی تولید میشود تا برای انجام هر کاری مناسب باشد . در زیر در مورد سایز این محصول توضیح داده شده است .

معرفی شیلنگ بنزین

ممکن است این سوال پیش آمده باشد که منظور از شیلنگ با نمره ۲ شیلنگ چند اینچی است؟ به شما توضیح میدیم که هر نمره چند اینچ میشود که اگر شنیدید که شیلنگ آب نمره ۲ یا ۵ منطورشان چه اینچی است:

نمره ۲ = ۱/۲ اینچ

نمره ۲٫۵ = ۳/۴ اینچ

نمره ۳ = ۱ اینچ

نمره ۴ = ۱.۱/۴ اینچ

نمره ۵ = ۱.۱/۲ اینج

نمره ۶ = ۲ اینچ

aaligoli
درباره ما
ارسال دیدگاه