7 علت برای استفاده از بست کمربندی؟

بست کمربندی

7 علت برای استفاده از بست کمربندی؟

دلایل استفاده از بست کمربندی بسیار است که ما به صورت خلاصه 5 مورد از آن را بیان می کنیم

نظم دهی به کابل های برق و جلوگیری از هرج و مرج در بین کابلهای برق
کد بندی کابلهای برق با استفاده از رنگ های موجود در بست کمربندی
بسته شدن در سریع ترین زمان ممکن و به راحتی آب خوردن
قیمت ارزان نسبت به سایر ابزار جهت انجام این کار
عدم پوسیدگی در زیر آفتاب و هوای آزاد (البته این قابلیت فقط در بست های یو وی دار مشکی وجود دارد).
مقاومت نسبتا بالا در برابر فشار
در دسترس بودن آن در همه اوقات

معرفی بست دوقلوی کیپر

مهترین و اصلی ترین کاربرد بست کمربندی:

مهم ترین ن و پر کاربردترین صنعتی برای بست کمربندی در صنایع برق و خودرو یافت می شود. اتصالات کابل برای بسته بندی و بسته بندی کابل های برق طراحی شده اند. آنها به سازماندهی انبوه کابل ها با گروه بندی آنها در بسته ها کمک می کنند و برای استفاده در فضای داخلی و خارجی مناسب هستند. با این حال در سال های اخیر از بست زیپی در بسیاری از کارهای روزمره نیز استفاده می شود.

بست استنلس استیل فاقد روکش

بست استنلس استیل بدون روکش، یکی از انواع بست استنلس استیل است که دارای انعطاف کشسانی بالایی است. بست استنلس استیل فاقد روکش، قابلیت بکارگیری در محیط های رو باز و همچنین بست نمودن وسایل سنگین را دارا است.

انواع بست استیل

بست کمربندی استنلس استیل

از آنجا که بست استنلس استیل دارای انعطاف پذیری بسیار بالایی است از آن می توان برای بست نمودن وسایل سنگین استفاده کرد. بست استنلس استیل در مقابل رطوبت و محیط های نمناک، اشعه خورشید و تغییرات دمایی نیز مقاوم می باشد و استفاده از این بست کمربندی در محیط رو باز هم مفید و مناسب می باشد.

بست فلزی تایوان چه ویژگی هایی دارد؟

این بست کمربندی خود شامل دو مدل بست استنلس استیل فاقد روکش و بست استنلس استیل دارای روکش از جنس اپوکسی می باشد. در ادامه به تشریح هر کدام از این بست های کمربندی پرداخته خواهد شد.

بست کمربندی با توجه به مصرف بالای آن تولید کنندگان زیادی در دنیا و ایران به تولید آن رو آورده اند که برخی از آنها به شرح ذیل می باشد

بست کمربندی وای وای ساخت کشور تایون
بست کمربندی اکوتای ساخت چین
بست کمربندی nss ساخت چین طرح تایون
بست کمربندی mst ساخت کشور عزیزمان ایران
بست کمربندی فروزش ساخت میهن عزیزمان ایران
بست کمربندی CBC ساخت کشور چین
و بسیار از برند های دیگر در ایران و سایر کشور های جهان

بست کمربندی

بست کمربندی پلاستیکی یا نایلونی

بست پلاستیکی همان طور که از نامش مشخص است از جنس پلاستیک ساخته می شود. بست پلاستیکی دارای کاربردهای متفاوتی است. از جمله کاربردهای بست پلاستیکی می توان به نصب لیبل حاوی قیمت بر روی محصولات فروشگاهی و همچنین بکارگیری آن برای بستن دست بازداشت شدگان توسط نیروی پلیس اشاره نمود.

بست فلزی چیست؟

بست پلاستیکی خود شامل دو نوع بست پلاستیکی پلی آمید 66 یا نایلون 6.6 و بست پلاستیکی پلی آمید 46 یا نایلون 6.4 می باشد. شایان ذکر است که بست های پلاستیکی به دلیل اینکه دارای جنسی از پلی آمید هستند، در برابر شرایط و تأثیرات محیط بسیار شکننده و حساس می باشند.

از این رو باید در مکانی با شرایط مناسبی که خشک بوده و دارای دمای پایین مناسبی باشد، نگهداری شوند. بسته بندی این بست ها درون کیسه های فاقد هوا است و به همین جهت می بایست تا زمان استفاده، بسته بندی آن ها باز نگردد و در صورت باز شدن بسته بندی، حداکثر تا 30 روز مورد استفاده قرار بگیرند.

aaligoli
درباره ما
ارسال دیدگاه