آیا می دانید چرا بعضی از بست کمربندی ها به رنگ مشکی است؟

بست کمربندی

آیا می دانید چرا بعضی از بست کمربندی ها به رنگ مشکی است؟

بعضی از رنگ های بست های کمربندی وای وای (YY) مشکی مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش، گزینه‌ای ایده‌آل برای کاربردهای خارج از منزل و در محیط باز هستند که در آن بست ها در معرض اشعه‌های فرابنفش خورشید بیش از حد معمول قرار می‌گیرند. این بست های کمربندی نایلونی مشکی به‌ طور خاص برای استفاده مداوم یا طولانی‌ مدت در معرض نورهای بیرونی، آب و هوا و به ویژه نور UV ساخته شده‌اند. از بست های کمربندی مشکی می توان در کاربردهای داخلی نیز استفاده کرد. بست های مشکی مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش با استفاده از تثبیت‌ کننده‌های کربن در رزین نایلونی در طول فرآیند قالب‌گیری ساخته می‌شوند. این روکش‌های سیاه در مقایسه با بست های رنگی و بست های نایلونی طبیعی ما مقاومت بیشتری در برابر عناصر ایجاد می‌کنند، بنابراین آنها را به روشی مقرون‌ به‌ صرفه و بادوام برای ایمن‌ سازی هر بسته یا اقلامی در فضای باز تبدیل می‌کند. بست های کمربندی مشکی از چهار تا شصت اینچ طول به همراه مقاومت کششی متفاوت برای هر طول همراه در دسترس هستند. با این حال، اگر فکر می‌کنید که بست های کمربندی ماوراء بنفش سیاه ما هنوز برای کاربرد شما بادوام یا به اندازه کافی قوی نیستند، بست های استیل ضد زنگ در سایت بست کالا را بررسی کنید که دوام بیشتری نسبت به هر بست نایلونی دارد. علاوه بر این، اتصالات فولادی ضد زنگ ما در معرض قرار گرفتن در فضای باز عملاً فاسد نمی شوند. از دیگر ویژگی های بست های کمربندی مشکی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

بست کمربندی مشکی مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش در طیف وسیعی از اندازه ها موجود است
ساخته شده از ۱۰۰٪ پلاستیک با کیفیت بالا، امکان بازیافت خوب را فراهم می کند
دندانه داخلی برای محکم نگه داشتن بسته ها
کاربرد آسان به صورت دستی یا با ابزار پردازش
به دلیل خم شدن دم، جاگذاری آن ساده است

بست استیل چیست؟

قرار گرفتن در معرض هوای آزاد، مهم‌تر از همه نور خورشید، می‌تواند پلیمرهای بست ها را تجزیه می کند و باعث ترک خوردن، تغییر رنگ و شکننده شدن آن‌ها شود. بست های کمربندی مشکی مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش بهترین بست ها فضای باز هستند، زیرا به‌ طور ویژه برای مقاومت در برابر اشعه ماوراء بنفش استفاده می‌شوند که آسیب‌های ناشی از اشعه‌های خورشید را از بین می‌برد. بست کمربندی های وای وای UV برای مصارف در فضای باز بسیار عالی هستند زیرا اتصالات کابلی مقاوم در برابر آب و هوا هستند که به ویژه در صنعت خورشیدی مفید است.

با این حال، همه اتصالات بسن کمربندی مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش یکسان ایجاد نمی شوند. با استانداردهای مبهم صنعت، اتصالات بست کمربندی در فضای باز لازم نیست آستانه خاصی را داشته باشند تا برچسب مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش داشته باشند. با این حال، در محصولات YY، کابل‌های مقاوم در برابر اشعه ماوراء بنفش ما با استانداردهای بالا ساخته شده‌اند و از بالاترین کیفیت مواد شیمیایی و ترکیبات مقاوم در برابر UV استفاده می‌کنند. تنها رنگی که در برابر اشعه ماوراء بنفش مقاوم است سیاه است.

فروش بست کمربندی رنگی با کیفیت بالا به صورت عمده از کارخانه

فروش بست کمربندی رنگی به سراسر کشور از طریق کارخانه های تولید بست کمربندی امروزه به سادگی در حال انجام می باشد. رنگ های مختلف این محصول در کنار جذابیت دارای مقاومت های خاصی می باشند که در ادامه مطالعه خواهید کرد. از آن جایی که بست کمربندی مدل های مختلفی دارد قیمت آن ها نیز دارای تفاوت هایی می باشد. برای اطلاع از قیمت عمده انواع بست رنگی می توانید با ما تماس بگیرید.

فروش بست کمربندی رنگی از کارخانه

فروش بست کمربندی رنگی به صورت عمده از کارخانه به شهر های دیگر عملی دشوار می باشد که شرکت البرز بست آن را به سادگی برای شما انجام می دهد. قیمت خرید عمده بست رنگی از کارخانه دارای تفاوت هایی با قیمت های موجود در بازار می باشد، این تغییرات کاهش قیمت می باشد زیرا در خرید عمده شما سفارش خود را با قیمت مناسب تری تهیه خواهید کرد. این شرایط فقط در زمانی می باشد که شما خرید خود را به صورت عمده از کارخانه انجام دهید. همچنین می توانید خرید خود را از طریق نمایندگی های معتبر کشور نیز با قیمت زیر بازار انجام دهید.

بست کمربندی
بست کمربندی

خرید اینترنتی بست کمربندی رنگی

خرید بست رنگی از تولیدکنندگان به صورت اینترنتی در دنیای امروزی بسیار رواج پیدا کرده، به همین ترتیب شما می توانید خرید خود را به صورت عمده به سادگی انجام دهید و در مدت زمان کوتاهی آن را دریافت کنید. از آن جایی که بست کمربندی پلاستیکی دارای مدل های مختلفی است شما برای خرید می بایستی خرید خود را از سایت های معتبر انجام دهید. برای آن که بتوانید بهترین بست کمربندی را با بهترین کیفیت خریداری کنید می توانید با مشاور فروش ما تماس بگیرید و در صورت رضایت سفارش خود را ثبت کنید.

بست فلزی چیست؟

خرید انواع بست کمربندی رنگی

بست رنگی شامل رنگ های قرمز، سبز، آبی و زرد می باشد که هر کدام دارای سایز و ضخامت متفاوتی است. در بین بست های رنگی بست مشکی نیز وجود دارد. این رنگ دارای مقاومت بیشتری نسبت به دیگر بست ها می باشد. در صورتی که می خواهید از بست در محیط های باز استفاده کنید می بایستی این بست را تهیه کنید. بست مشکی استحکام بسیاری دارد و در مقابل تابش نور خورشید به سادگی پوسیده نمی شود.

در زیر می توانید نمونه هایی از سایز بست رنگی را مشاهده کنید.

150 میلی متری با ضخامت 2.5 میلی متر
200 میلی متری با ضخامت 2.5 میلی متر
250 میلی متری با ضخامت 3.6 میلی متر
300 میلی متری با ضخامت 3.6 میلی متر

این ها تنها نمونه هایی از سایز بست کمربندی رنگی می باشند.

بست فلزی تایوان چه ویژگی هایی دارد؟

aaligoli
درباره ما
ارسال دیدگاه